Felhívjuk figyelmüket arra, hogy a rendezvényen álló-és mozgókép felvételek kerülnek rögzítésre. A rendezvényen történő részvétel automatikusan hozzájárulás azok közzétételéhez. A program folyamatosan frissül. A műsorváltoztatás jogát fenntartjuk.

Till Zsuzsanna

Még 20 éves sem voltam, amikor az egyetem mellett elkezdtem dolgozni a L’Oréal fodrászati divíziójában. A közel 10 év alatt, amit ott töltöttem, lehetőségem volt megtanulni és megismerni a szakmát minden oldalról. Utolsó ott töltött éveimben a Kérastase luxus hajápolási márka Brand Managereként és trénereként dolgoztam. Két kislányom született, és miközben velük voltam otthon szülési szabadságon, saját vállalkozást indítottam, egészen más területen, Baba-Mama klubot és családi bölcsödét hoztam létre, amit aztán a háttérből vezettem közel 9 évig. 

A Luxus kozmetikai márkákkal kapcsolatos karrierem sem ért véget a L’Oréal után. Hat évig voltam a magyarországi brand managere két különleges francia luxus márkának a Guerlain-nek és az Hermesnek. A hajápolás után itt nagyon sokat tanultam elsősorban a parfümök világáról, de emellett már a Guerlain kapcsán elkezdtem foglalkozni a bőrápolással is. 

Jelenleg az Omorovicza luxus magyar kozmetikai márka magyar divíziójának vagyok a vezetője, illetve én felelek a nemzetköi Spa és oktatás területéért. Közel 5 éve dolgozom ezen a területen, ami nagyon izgalmas kihívás, hiszen egy különleges, a magyar termálvizekre épülő márkát népszerűsítünk nem csak itthon, hanem a világ bőrápolási színterein nagy sikerrel.